Kako V2I komunikacija deluje na avtocesti – V2I Pametna avtocesta
Poglejte video, ki prikazuje delovanje V2I komunikacije na avtocesti.
15.03.2018
Letošnja tema ISEP simpozija so Izzivi avtonomnega prometa. Prvi dan simpozija, v ponedeljek, 26. marca 2018, bo Anže Jarni predstavil referat o implementaciji Asistovega Pilotskega V2I sistema, katerega avtorji so Savin Gorup, Anže Jarni in Dragan Vodopivec, Asist d.o.o.
Sistemi s tehnologijo V2V (komunikacija vozilo-vozilo) in V2I (komunikacija vozilo-naprave ob cesti), imenovano tudi V2X, so bili že nameščeni v poskusne namene v različnih evropskih državah. V Sloveniji smo prvi V2I testni sistem postavili v Asistu, pred vhod v predor Šentvid na Ljubljanski obvoznici. Postavili smo ga v drugi polovici leta 2017, kot del raziskovalno razvojnega projekta V2I Pametna avtocesta.
Za vsako novo tehnologijo so ključne praktične izkušnje. Predstavitev Asistovega pilotskega projekta na ISEP-u 2018 poleg tehničnega opisa V2I sistema in njegovih sestavnih delov omogoča tudi vpogled v razvoj primernih aplikacij, prav tako pa prikaže tudi zmožnosti, izzive in kaj smo se v Asistu naučili ob postavljanju pilotskega V2I sistema na teren. Na ISEPu to z veseljem delimo z vami.
Bolj natančen program simpozija lahko najdete na uradni ISEP 2018 spletni strani.
Projekt V2I Pametna avtocesta sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Poglejte video, ki prikazuje delovanje V2I komunikacije na avtocesti.
Vabljeni na mednarodni simpozij o elektroniki v prometu, 27. in 28. marca, v Ljubljani
Bodoči trend v avtomatizaciji in industriji cestne opreme